When I grow up.. I wannabe a Dr.

Five guys. Malaysians. Once medical students. Once stuck in a house in Summerstown Cork. NOW all Doctors, going separate ways. What will they be up to?? ish macam macam.....

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Tuesday, October 14

Hutan.. dan pekat

cakap-cakap izadiskandar


ku lari ke hutan kemudian menyanyiku
ku lari ke pantai kemudian teriakku
sepi sepi dan sendiri aku benci
aku ingin bingar aku mau ke pasar
bosan aku dengan penat
dan hanya saja kau pekat
seperti berjelaga jika ku sendiri
pecahkan saja gelasnya biar ramai
biar mengaduh sampai gaduh
aih..ada malaikat menyulam jaring laba laba belang ditembok keraton putih
kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
biar terdera
atau aku harus lari ke hutan
belok ke pantai..?

bosan aku dengan penat
dan hanya saja kau pekat
seperti berjelaga jika ku sendiri..

bosan aku dengan penat
dan hanya saja kau pekat
seperti berjelaga jika ku sendiri..

5 kritikus:

maestronine said...

gile x natural.. buat lain buat lain.. hahaha..

Anonymous said...

ape ni?
ko buat sendri ke ape?
macam tak je
ko mane ade bakat bende2 cani

haha

ilman aiman said...

aperkah..., i just realize there's a new entry... n i really thought ur in the gym around this hour.. huh

maestronine said...

well cardio satu jam.. n weight half an hour.. then mandi.. then balik umah.. errrrr..

lynn afandie said...

dah agak dah..
bukak2 page..
lagu indo..
tak lain tak bukan..
mesti izad punye pilihan..

scroll lg ke bawah..
sah!
memang izad lah orangnye ;)