When I grow up.. I wannabe a Dr.

Five guys. Malaysians. Once medical students. Once stuck in a house in Summerstown Cork. NOW all Doctors, going separate ways. What will they be up to?? ish macam macam.....

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Wednesday, February 18

Sumber inspirasi

cakap-cakap shahied

Aku rasa aku sedang tenggelam
tercekik
Aku nak pecahkan mantera ini
yang telah kau ciptakan

kau sesuatu yg cantik
satu yg bertentangan
aku nak bermain permainan
aku nak pergeseran

tanamkan ia
aku takkan biar kau tanamkan ia
aku takkan biar kau lemaskan ia
aku takkan biar kau bunuh ia

masa kita dah nak habis
masa kita dah nak habis
tak boleh tolak bawah tanah
tak boleh halang jeritannya

aku nak kebebasan
terikat dan terhalang
aku cuba beri ia atas
tapi aku ketagih

kau akan picit kehidupan keluar dari aku..


PROjeK TaHun AkHir tak siap lagi...
fenin2...

ahhh.. malasnya nak masak...
cincai je lah...
masak daging masak merah je lahh..... (sape makan awal rugi :p)
hahahahahaha

looooseerrrrr!! (bak kata NIK dalam posnya yg terdahulu..hahahah)

3 kritikus:

Witty Angel said...

ahahah ape ko merepek ni shahied?hahaha

Anonymous said...

ni sastera tahap langit ke tujuh ayah pin nih..

shahied said...

ni adalah direct translation pada lagu muse time is running out pada yg tak tahu..